خرید بک لینک

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک


سپاهان درب
German cops arrest two Chinese tourists for making Nazi salute outside Parliament
هشت اتفاق تاریخی مهم کریسمس
As America Comes Apart, Robert Mueller’s Closing In on Donald Trump

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

یک عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است باید از طریق تعامل با دنیا و ورود سرمایه، دانش فنی، تکنولوژی و تجهیزات تازه، شرایط را برای واقعی کردن اقتصاد کشور فراهم کنیم.

رگولاتوری ضدانحصار اتحادیه اروپا قصد دارد جریمه سنگینی بر ضد گوگل وضع کند؛ حکم نهایی در این زمینه ظرف هفته‌های آینده صادر می‌شود.

به دنبال حواشی پیش آمده برای موسسه اعتباری غیرمجاز ثامن، بانک مرکزی در اولین واکنش خود اعلام کرد که این موسسه در حال پیوستن به موسسات مجاز و تحت نظارت این بانک بوده و جای نگرانی برای سپرده گذاران آن وجود ندارد.

بانک مرکزی امروز (شنبه) ارزش برابری 39 واحد پولی را اعلام کرد که بر مبنای آن ارزش دلار آمریکا و پوند انگلیس به همراه 14 ارز دیگر نسبت به پنجشنبه گذشته افزایش و قیمت 21 ارز همچون یورو کاهش یافت؛ دو ارز نیز تغییری نداشتند.

شورای نگهبان طرح اصلاح ماده (۱) قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت را تایید کرد.

پائولو مالدینی که در سال ۲۰۰۹ با پیراهن میلان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، حالا در سن ۴۹ سالگی به دنیای حرفه ای تنیس وارد شد. اسطوره فوتبال ایتالیا به همراه استفانو لاندونیو، هم تیمی خود در بخش تنیس دو نفره مردان جواز حضور در مسابقات حرفه ای تنیس "میلان چلنجر" را به دست آوردند.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که ۳۸ شخص حقیقی و حقوقی روسیه در لیست تحریم های جدید این وزارتخانه قرار گرفته شده است.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هشتمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

نباید کسی از من به خاطر میزبانی قطر انتقاد کند،‌ بلکه این میشل پلاتینی بود که باعث شد تا میزبانی جام جهانی 2022 به قطر برسد. قرار بود که آمریکا به عنوان میزبان انتخاب شود و آنها رای زیادی داشتند اما پلاتینی دست به کار شد و رای‌های زیادی را بری قطر جمع کرد تا در نهایت این کشور میزبان شود.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/